
Opći uvjeti
OPĆI UVJETI KORIŠTENJA I REZERVACIJE
1. SADRŽAJ OPĆIH UVJETA
Ovi Opći uvjeti poslovanja i korištenja web stranice ski.uniline.hr (u daljnjem tekstu: Opći uvjeti) čine sastavni dio ugovora između putnika (gosta) i trgovačkog društva Uniline d.o.o., Ulica Bože Gumpca 38, 52100 Pula, OIB: 74786390334 (u daljnjem tekstu: Uniline).
Uniline putem svoje web stranice ski.uniline.hr nudi usluge smještaja i druge turističke usluge u suradnji s Organizatorom – MountVacation (OBS d.o.o., Ljubljana, Slovenija).
Uniline nastupa kao posrednik (subagent) Organizatora, te prodaje aranžmane u neizmijenjenom obliku i po cijenama koje utvrđuje Organizator.
Svi sadržaji, opisi smještaja, fotografije, cijene i ostale informacije preuzimaju se iz sustava Organizatora MountVacation (OBS d.o.o., Ljubljana).
Uniline d.o.o. ne jamči točnost, potpunost ni ažurnost objavljenih informacija te ne preuzima odgovornost za eventualne pogreške, propuste ili tehničke neispravnosti u podacima koje dostavlja Organizator.
2. KATEGORIZACIJA I OPIS USLUGA
Kategorizacija smještaja i opis usluga temelje se na službenoj kategorizaciji pružatelja usluga u zemlji destinacije i podacima koje dostavlja Organizator.
Standardi mogu varirati ovisno o zemlji i lokalnim propisima.
Posebni zahtjevi gosta (npr. položaj sobe, kat, pogled, pomoćni ležaj, dječji krevetić i sl.) bit će proslijeđeni Organizatoru, ali se njihovo ispunjenje ne može jamčiti.
3. SADRŽAJ USLUGA I CIJENE
Cijene usluga istaknute su uz svaku smještajnu jedinicu ili aranžman na web stranici ski.uniline.hr, te uključuju one usluge koje su izričito navedene u opisu smještajne jedinice ili u potvrdi rezervacije i/ili vaučeru.
Posebne usluge su dodatne usluge koje pruža smještajni objekt, a nisu uključene u osnovnu cijenu smještaja (npr. korištenje garaže, dječji krevetić, kućni ljubimci, dodatno čišćenje, wellness i sl.). Takve usluge gost plaća posebno, prema važećem cjeniku pružatelja usluge, a potrebno ih je zatražiti prilikom rezervacije ili prijave dolaska.
Fakultativne usluge su usluge koje gost može dodatno ugovoriti tijekom rezervacije (npr. ski karte, škola skijanja, najam opreme i sl.) te se doplaćuju uz osnovnu cijenu smještaja i ulaze u konačni obračun.
Sve cijene izražene su u eurima (EUR) i uključuju zakonski propisan PDV.
Cijene su važeće u trenutku rezervacije te se mogu mijenjati u slučaju promjena tečaja, poreznih propisa ili drugih okolnosti koje utječu na formiranje cijene.
U slučaju očitih pogrešaka u objavljenim cijenama (npr. tehničke pogreške u sustavu), Uniline zadržava pravo ispravka takvih cijena i obavještavanja gosta bez odgode, uz mogućnost otkaza rezervacije ili ponude alternative bez dodatnih troškova za gosta.
4. PRIJAVE ZA REZERVACIJU
Prijave za rezervaciju vrše se elektroničkim putem na web stranici ski.uniline.hr.
Gost je obvezan unijeti točne i potpune osobne podatke potrebne za realizaciju rezervacije.
Uniline ne odgovara za posljedice netočnih ili nepotpunih podataka unesenih prilikom prijave. U slučaju neistinitosti ili netočnosti podataka Uniline zadržava pravo promjene cijena i nadoplate razlike u cijeni na licu mjesta.
5. REZERVACIJE I UPLATE
Rezervacija se smatra važećom nakon evidentirane uplate prema uputama u postupku rezervacije.
Gost plaća iznos rezervacije na račun Uniline-a, koji potom prosljeđuje sredstva Organizatoru.
Nakon što Organizator zaprimi uplatu, izdaje se službeni putni dokument (vaučer) koji Uniline dostavlja gostu. Gost je dužan predočiti vaučer prilikom dolaska u smještajni objekt.
Plaćanje je moguće kreditnim ili debitnim karticama online ili bankovnom doznakom. Plaćanja se izvršavaju u eurima.
Uniline zadržava pravo ispravke očitih pogrešaka u objavljenim cijenama. U slučaju pogrešne cijene ili tehničke greške u sustavu rezervacija, Uniline će bez odgode obavijestiti gosta i ponuditi povrat uplate ili alternativnu ponudu.
Upiti i rezervacije smještaja vrše se elektroničkim i telefonskim putem, pismeno ili osobno u poslovnici agencije.
Prilikom rezervacije gost je dužan unijeti točne i potpune podatke potrebne za realizaciju rezervacije. Uniline ne odgovara za pogreške nastale zbog netočnih podataka unesenih od strane gosta.
U trenutku potvrde rezervacije, gost potvrđuje da je upoznat s ovim Općim uvjetima i Općim uvjetima Organizatora MountVacation, koji su dostupni na internetskoj stranici www.mountvacation.com, te da ih u cijelosti prihvaća. Na taj način sve što je navedeno u ovim Općim uvjetima postaje pravna obveza kako za gosta, tako i za agenciju.
Rezervacija postaje važeća nakon evidentirane uplate prema uputama u postupku rezervacije.
Agencija stavlja na raspolaganje ugovaratelju odgovarajući promidžbeni materijal ili program u tiskanom ili elektronskom obliku, predočuje mu sve relevantne informacije u svezi s uslugom, te mu predaje ili upućuje na Opće uvjete koji su sastavni dio ovoga ugovora. Prilikom rezervacije gost je dužan dati sve podatke koje zahtjeva postupak rezervacije. Rezervacija je valjana uplatom gosta, svaka druga potvrda usmena ili pismena ne vrijedi kao rezervacija. Za rezervaciju usluge potrebno je uplatiti predujam u iznosu od 40% ukupne cijene, a ostatak iznosa uplaćuje se najkasnije 31 dana prije početka korištenja usluge. Iznimno, za određene objekte kao potvrda je potrebna uplata cjelokupnog iznosa.
Ukoliko do datuma dolaska ima 31 ili manje dana obavezno se uplaćuje 100% cijene usluge smještaja po odobrenom upitu. Plaćanje je moguće izvršiti na račun Uniline d.o.o. ili putem on-line plaćanja kreditnom karticom. Za određene rezervacije moguća je rezervacija plaćanjem isključivo on-line kreditnom karticom.
Plaćanje je moguće izvršiti online kreditnim ili debitnim karticama (Visa, Mastercard, Diners, Discover, Maestro i druge prihvaćene kartice), ili bankovnom doznakom na račun.
Podaci za uplatu bankovnom doznakom:
Uplatitelj: Ime i prezime nosioca rezervacije sa adresom stanovanja
Primatelj: Uniline d.o.o. Ulica Bože Gumpca 38, 52100 Pula, Croatia
Banka: RAIFFEISEN BANK AUSTRIA d.d. podružnica Pula
IBAN: IBAN HR3024840081500154861 SWIFT: RZBHHR2X
Poziv na broj: unesite broj ponude/rezervacije
Odmah po uplati, putnik je dužan tvrtki Uniline d.o.o. dostaviti potvrdu o izvršenoj uplati. Potvrda se dostavlja mailom na info@uniline.hr. U suprotnom tvrtka Uniline d.o.o. nije obvezna izvršiti rezervaciju usluge.
Tvrtka Uniline d.o.o. ne snosi odgovornost za neizvršene rezervacije usluga zbog kašnjenja putnika u dostavi potvrde dužoj od 24 sata. Sve bankovne/poštanske/FINA-ine troškove snosi klijent (shodno tome na bankovnoj uplatnici mora pisati OUR u polje 'opcija troška'). Sve rezervacije koje ne budu uplaćene u cijelosti smatrati će se nevažećima.
Uplatom rezervacije gost potvrđuje da je u potpunosti upoznat sa svim karakteristikama i uvjetima pod kojima mu se određena smještajna jedinica nudi. Uplatom rezervacije gost potvrđuje da prihvaća Opće uvjete pružanja usluga smještaja. Samim činom uplate rezervacije sve što je navedeno u ovim uvjetima postaje pravna obveza kako za gosta tako i za tvrtku Uniline d.o.o.
Nakon primitka cjelokupnog iznosa izabrane usluge, gostu će biti proslijeđen vaučer sa točno naznačenim ugovorenim i plaćenim uslugama. Vaučer služi kao dokaz o izvršenoj rezervaciji usluga. Gost je dužan vaučer predati prilikom dolaska u smještajni objekt, te će mu na osnovu vaučera biti pružene rezervirane usluge. Ukoliko u rezerviranu smještajnu jedinicu dođe više osoba nego što je naznačeno na putnim dokumentima (vaučer), pružatelj usluga ima pravo uskratiti smještaj nenajavljenim gostima ili prihvatiti sve goste uz nadoplatu nenajavljenih gosta na licu mjesta.
Napomena: Sva plaćanja kreditnom karticom biti će izvršena u eurima. Prilikom naplate vašom kreditnom karticom isti se iznos pretvara u vašu nacionalnu valutu prema važećoj tečajnoj listi udruženja kartičara. Kao rezultat pretvaranja cijene, postoji mogućnost male razlike iznosa u odnosu na originalnu cijenu istaknutu na našoj web stranici.
Gost uplatom potvrđuje da je u cijelosti upoznat s opisom, cijenom, uvjetima i sadržajem rezerviranog smještaja te da prihvaća ove Opće uvjete i Opće uvjete Organizatora.
Sigurnost online plaćanja osigurana je u skladu s Izjavom o zaštiti prijenosa osobnih podataka, objavljenom na https://uniline.hr/hr/nacin-placanja.
6. PROMJENE I OTKAZI
Sve potvrđene rezervacije smatraju se fiksnima nakon što ih Organizator MountVacation potvrdi.
Organizator zadržava pravo na tzv. „cool-off period“ do 48 sati nakon potvrde rezervacije, tijekom kojeg može, iz objektivnih razloga (npr. pogreška u sustavu, nedostupnost smještaja, netočno iskazana cijena), otkazati ili izmijeniti rezervaciju.
U slučaju da Organizator ne može potvrditi rezervaciju unutar navedenog roka ili dođe do nemogućnosti pružanja usluge iz razloga koji nisu pod nadzorom Unilinea, Uniline će bez odgode obavijestiti gosta te, prema uputi Organizatora, ponuditi jedan od sljedećih izbora:
zamjenski smještaj iste ili više kategorije i kvalitete, ili povrat cjelokupnog uplaćenog iznosa.
U slučaju da gost prihvati alternativni smještaj više vrijednosti, razliku u cijeni snosi gost. Ako je zamjenski smještaj niže vrijednosti, razliku će Uniline, prema uputi Organizatora, nadoknaditi gostu.
Izvanredne okolnosti: Ako prije ili za vrijeme korištenja usluge nastupe izvanredne okolnosti (rat, nemiri, terorističke akcije, štrajk, elementarne nepogode, epidemije, odluke nadležnih tijela i druge nepredvidive situacije), zbog kojih nije moguće izvršiti rezerviranu uslugu, Organizator i Uniline nisu odgovorni za neizvršenje dijela ili cijelog ugovora. U tom slučaju gost ima pravo na povrat uplaćenog iznosa, umanjen za eventualne već nastale troškove.
Promjene i otkazi na zahtjev gosta podliježu Općim uvjetima Organizatora MountVacation, koji su dostupni na internetskoj stranici www.mountvacation.com i prikazani tijekom procesa rezervacije.
Gost je dužan sve zahtjeve za izmjenu ili otkaz rezervacije uputiti isključivo putem Uniline-a, koji će ih proslijediti Organizatoru na rješavanje. Odluku o mogućnosti otkaza, izmjene i visini eventualnog povrata donosi isključivo Organizator.
Uniline ne snosi odgovornost za štetu nastalu zbog izmjena ili otkaza rezervacija na koje ne može utjecati, niti za eventualne dodatne troškove nastale kod gosta uslijed promjene smještaja ili otkaza od strane Organizatora.
7. PRAVO GOSTA NA PROMJENE I OTKAZ REZERVACIJE
Gost može zatražiti promjenu ili otkaz potvrđene rezervacije isključivo u pisanom obliku – putem e-maila upućenog na adresu info@uniline.hr.
Uniline će zaprimljeni zahtjev bez odgode proslijediti Organizatoru MountVacation, koji odlučuje o mogućnosti promjene ili otkaza i o visini eventualnih troškova u skladu sa svojim Općim uvjetima poslovanja.
Promjene rezervacije (npr. datum boravka, broj osoba, tip smještaja) moguće su samo ako ih prihvati Organizator i pružatelj usluge, te ako je novi smještaj raspoloživ. Za svaku odobrenu promjenu može se obračunati dodatna naknada prema pravilima Organizatora.
Otkaz rezervacije moguće je izvršiti u skladu s otkaznim pravilima koja su prikazana prilikom rezervacije na web stranici ski.uniline.hr i navedena u potvrdi rezervacije (vaučeru). U slučaju otkaza, Organizator ima pravo na naplatu naknade sukladno uvjetima otkaza pojedinačne rezervacije.
Ako se gost ne pojavi u rezerviranom smještaju na dan početka korištenja usluge, a prethodno ne obavijesti Uniline ili Organizatora, rezervacija se smatra otkazanom te se primjenjuju uvjeti otkaza kao u slučaju „no-show“.
Gost nema pravo na naknadu troškova nastalih vezano uz pribavljanje putnih isprava, viza ili drugih dokumenata u slučaju otkaza rezervacije.
U slučaju kada je otkaz izvršen iz opravdanih razloga (npr. bolest, nesreća, viša sila), Organizator može, prema vlastitoj procjeni i svojim pravilima, odobriti djelomičan povrat sredstava ili izdavanje odgovarajućeg vaučera.
Za sve dodatne informacije o rokovima i visini otkaznih naknada primjenjuju se Opći uvjeti Organizatora MountVacation, dostupni na stranici www.mountvacation.com.
8. OBVEZE UNILINE-a
Uniline d.o.o. posreduje između gosta i Organizatora MountVacation pri rezervaciji i plaćanju smještaja i drugih turističkih usluga.
Uniline je dužan:
- postupati s pažnjom dobrog gospodarstvenika i brinuti o interesima gosta u postupku rezervacije,
- točno i savjesno prenijeti sve podatke, uvjete i obavijesti koje zaprimi od Organizatora,
- osigurati tehničku podršku pri procesu rezervacije i plaćanja putem web stranice ski.uniline.hr,
- zaprimati i prosljeđivati Organizatoru eventualne pritužbe i zahtjeve gostiju,
- štititi osobne podatke gostiju u skladu s važećim propisima o zaštiti osobnih podataka (GDPR) i Politikom privatnosti Uniline-a.
Uniline ne može biti odgovoran za neizvršenje, djelomično izvršenje ili kašnjenje u izvršenju usluga koje su predmet ugovora između gosta i Organizatora, jer su pružanje i kvaliteta usluga isključiva odgovornost Organizatora.
Uniline ne odgovara za štetu ili gubitke nastale uslijed više sile (npr. rat, nemiri, štrajk, elementarne nepogode, epidemije, odluke nadležnih tijela i sl.) niti za kašnjenja ili neizvršenje usluga uzrokovano tehničkim smetnjama ili pogreškama u sustavu rezervacija na koje ne može utjecati.
U slučajevima više sile, Uniline će, u suradnji s Organizatorom, poduzeti sve razumne radnje kako bi gostu pružio alternativno rješenje ili povrat uplaćenog iznosa, sukladno uvjetima Organizatora.
9. OBVEZE PUTNIKA
Gost je obvezan:
- posjedovati valjane putne isprave i osobne dokumente potrebne za ulazak, boravak i povratak iz zemlje u kojoj koristi uslugu; troškove gubitka ili krađe dokumenata snosi sam gost,
- poštovati carinske, devizne, zdravstvene i druge propise Republike Hrvatske i zemlje boravka,
- pridržavati se kućnog reda i pravila ponašanja u smještajnom objektu,
- postupati s pažnjom i u dobroj vjeri prema osoblju i drugim gostima,
- čuvati opremu i inventar smještajne jedinice te nadoknaditi svu štetu koju svojom krivnjom prouzroči, neposredno na licu mjesta,
- prilikom dolaska u smještajni objekt predočiti vaučer s točno navedenim brojem osoba i ugovorenim uslugama.
Gost snosi troškove i odgovara za sve posljedice nepoštivanja ovih obveza, uključujući i eventualno uskraćivanje usluge od strane pružatelja usluge ili Organizatora bez prava na povrat uplaćenog iznosa.
Ako gost tijekom boravka uzrokuje štetu ili ometa red i mir u objektu, pružatelj usluge ima pravo uskratiti daljnje korištenje smještaja, a Organizator i Uniline oslobađaju se svake odgovornosti za troškove ili posljedice takvog postupanja.
10. PRTLJAGA
Prtljaga i osobne stvari putuju i borave na rizik gosta.
Preporučuje se osiguranje prtljage kod ovlaštenog osiguravajućeg društva.
Uniline d.o.o. i Organizator MountVacation ne odgovaraju za gubitak, oštećenje, uništenje ili krađu prtljage i osobnih stvari tijekom putovanja, prijenosa ili boravka u smještajnom objektu, niti za dragocjenosti i novac ostavljen u smještajnim jedinicama.
U slučaju oštećenja, gubitka ili krađe prtljage, gost je dužan odmah obavijestiti pružatelja usluge smještaja i nadležnu policijsku postaju te sastaviti odgovarajuće zapisnike radi eventualnog potraživanja odštete od odgovorne strane ili osiguravajućeg društva.
11. OSIGURANJE
Radi vlastite sigurnosti i zaštite od nepredviđenih okolnosti, Uniline preporučuje gostima ugovaranje odgovarajućih osiguranja, i to:
- osiguranja od otkaza putovanja,
- putnog zdravstvenog osiguranja,
- osiguranja prtljage, te
- osiguranja od nezgode.
Osiguranje se može ugovoriti samostalno, izravno kod odabranog osiguravajućeg društva, ili putem Unilinea ukoliko je takva opcija dostupna prilikom rezervacije.
Premija osiguranja i opseg pokrića određuju se prema uvjetima pojedinog osiguravajućeg društva.
Gost je dužan upoznati se s uvjetima osiguranja prije sklapanja police te se pridržavati pravila i rokova prijave štete.
Uniline ne preuzima odgovornost za odluke gosta o (ne)ugovaranju osiguranja, niti za moguće sporove između gosta i osiguravajućeg društva.
12. REKLAMACIJE I PRIGOVORI
Gost ima pravo podnijeti pisani prigovor u vezi s neizvršenom ili nepravilno izvršenom uslugom.
Ako gost na licu mjesta primijeti nedostatak ili nepravilnost u pruženoj usluzi, dužan je odmah obavijestiti pružatelja usluge (npr. recepciju, vlasnika objekta) i nastojati problem riješiti u dobroj vjeri.
Gost je obvezan surađivati s pružateljem usluge i s Unilineom u dobroj namjeri, s ciljem da se uzrok prigovora otkloni tijekom samog boravka. Ako pružatelj usluge gostu ponudi rješenje koje odgovara ugovorenoj usluzi, smatra se da je prigovor riješen i kasniji zahtjevi neće se razmatrati.
Ako problem nije otklonjen, gost je dužan bez odgode obavijestiti Uniline d.o.o., putem e-maila ili telefona navedenih na potvrdi rezervacije, kako bi se pokušalo pronaći zadovoljavajuće rješenje.
Ukoliko problem nije riješen ni tijekom boravka, gost može u roku od 8 dana nakon završetka usluge podnijeti pisani prigovor s pratećom dokumentacijom (fotografijama, računima, dopisima i sl.) na adresu:
Uniline d.o.o., Ulica Bože Gumpca 38, 52100 Pula, Hrvatska ili elektroničkim putem, prema uputama objavljenima na: https://uniline.hr/hr/nacin-podnosenja-prigovora.
Uniline će potvrditi primitak prigovora i proslijediti ga Organizatoru MountVacationu, koji je odgovoran za njegovo rješavanje i odlučivanje o eventualnoj naknadi.
Organizator će prigovor razmotriti i dostaviti odgovor u roku od 15 dana od zaprimanja prigovora, sukladno Zakonu o zaštiti potrošača.
Za opravdane pritužbe, Organizator može primijeniti načelo razmjernog umanjenja cijene prema kriterijima tzv. Frankfurtske tablice, uobičajenima u turističkoj praksi.
Najviša naknada može iznositi do visine reklamiranog dijela usluge, a ne uključuje iznose za već iskorištene usluge.
Tijekom postupka rješavanja prigovora, a najdulje 30 dana od njegova podnošenja, gost se obvezuje suzdržati od pokretanja drugih postupaka ili javnog istupanja u vezi s prigovorom, dok ne zaprimi pisani odgovor.
Ova odredba ne ograničava pravo gosta da, ako nije zadovoljan ishodom, po isteku navedenog roka pokrene sudski ili izvansudski postupak sukladno važećim propisima.
Uniline i Organizator ne odgovaraju za okolnosti izvan njihove kontrole, poput vremenskih uvjeta, buke, gužvi, privremenih prekida u opskrbi energijom ili vode, lokalnih događanja, štrajkova, radova, elementarnih nepogoda ili sličnih situacija koje ne proizlaze iz ugovorenih usluga.
Gost se, u slučaju spora koji nije riješen putem postupka prigovora, može informirati o mogućnostima internetskog rješavanja potrošačkih sporova putem platforme Europske komisije za internetsko rješavanje sporova, dostupnu na: https://consumer-redress.ec.europa.eu/index_en.
13. ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA
Uniline d.o.o. prikuplja osobne podatke gostiju putem obrasca rezervacije isključivo radi realizacije rezervacija i izvršenja ugovornih obveza. Podaci se smatraju osobnim podacima i podliježu zaštiti propisanoj važećim propisima Republike Hrvatske, uključujući Opću uredbu o zaštiti podataka (GDPR).
Potvrdom rezervacije, Gost potvrđuje da su podaci navedeni u obrascu rezervacije istiniti i točni te da je upoznat sa svrhom njihova prikupljanja i obrade.
Podaci se, u mjeri potrebnoj za izvršenje usluge, prosljeđuju Organizatoru MountVacationu, koji ih obrađuje kao izvršitelj obrade u skladu s GDPR-om i vlastitom politikom privatnosti.
Uniline primjenjuje Politiku privatnosti, Izjavu o zaštiti osobnih podataka, Izjavu o zaštiti prijenosa osobnih podataka prilikom online plaćanja te druge politike i izjave objavljene na službenoj web stranici www.uniline.hr. Sve navedene politike primjenjuju se i na rezervacije izvršene putem web stranice ski.uniline.hr.
Gost prihvaćanjem ovih Općih uvjeta potvrđuje da je upoznat s navedenim politikama i načinom obrade svojih osobnih podataka.
Ako gost prilikom rezervacije posebno da privolu za primanje promotivnih obavijesti, Uniline i s njime povezana društva mogu koristiti njegove podatke u svrhu izravnog marketinga, uključujući slanje newslettera, e-mail obavijesti o ponudama i promotivnim aktivnostima. Takva se privola može u svakom trenutku povući, bez utjecaja na zakonitost obrade prije povlačenja.
Uniline osigurava odgovarajuće tehničke i organizacijske mjere zaštite osobnih podataka te ih koristi isključivo u zakonite i ugovorene svrhe, čuvajući njihovu povjerljivost i sigurnost.
14. NADLEŽNOST SUDA I MJERODAVNO PRAVO
Gost i Uniline će sve sporove pokušati riješiti sporazumno.
Ako to nije moguće, za odnose između gosta i Uniline-a primjenjuje se pravo Republike Hrvatske, a nadležan je Općinski sud u Puli.
Gost je upoznat s činjenicom da Uniline nastupa kao posrednik Organizatora MountVacation (OBS d.o.o., Ljubljana), te da se realizacija aranžmana temelji na Općim uvjetima Organizatora.
Sporovi koji se odnose na izvršenje ugovorenih usluga Organizatora podliježu odredbama tih uvjeta i nadležnosti suda u Ljubljani.
15. ZAVRŠNE ODREDBE
Ovi Opći uvjeti objavljeni su na web stranici ski.uniline.hr i primjenjuju se na sve rezervacije izvršene nakon dana objave.
Za sve što nije uređeno ovim uvjetima primjenjuju se Opći uvjeti Organizatora MountVacation i relevantni propisi Republike Hrvatske.